Handlekurv


Handlekurven er tom

Til kasse

Kundeservice

 

Kundeservice

KeepFit AS er en norsk nettbutikk, og det kommer derfor ingen tollavgift på våre varer. Det tilkommer ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt.

Vi sender pakker til alle adresser i Norge.

Betalingsmetoder
Du kan velge å betale med bankkort, faktura (14 dager), delbetaling eller med PayPal.
 Vi samarbeider med betalingsleverandøren Klarna, som håndterer betalingen din, og kan derfor garantere en sikker og rask betaling. Klarna benytter seg av tekniske løsninger som sikrer deg som kunde en 100% trygg betaling. KeepFit AS lagrer aldri informasjon om kortet ditt. Vi håndterer kun personlige opplysninger i henhold til den norske personopplysningsloven.


Les mer om kjøp via Klarna på www.klarna.no 


Fraktavgift
Hos oss får du ALLTID fri frakt.* Normal leveringstid er på 1-3 virkedager. Noe lengre leveringstid vil kunne oppstå ved høysesong, ved eventuelt høy belastning hos Posten. Du mottar en leveringsbekreftelse på e-post fra oss når pakken din er sendt.

 *Det er mulighet for å velge Klimanøytrall servicepakke som koster kr 96 dersom en ønsker å følge pakken mer detaljert og for å hentepakken på hentekontor/post i butikk med signatur.

Rabattkode
Om du har en rabattkode så bruker du denne når du kommer til kassen. Skriv inn koden i kodefeltet, og trykk ”legg til rabattkode”. Summen trekkes da direkte fra totalbeløpet. Hvis rabattkoden dekker hele beløpet på bestillingen blir dette din betalingsmåte. Dekker den en mindre del må du betale det resterende beløpet ved å velge en av de følgene betalingsmetodene: bankkort, faktura eller delbetaling. Det samme gjelder også for bruk av gavekort. Du kan ikke kombinere flere rabatter eller gavekort på samme bestilling.



Personvern
KeepFit AS håndterer personlige opplysninger om deg som kunde på en trygg og sikker måte. Vi lagrer kun navn, adresse og e-post adresse for at vi skal kunne behandle dine ordre. Vi oppbevarer all personlig informasjon i henhold til den norske personopplysningsloven. Du kan enkelt lage en ny bruker ved å gå inn på «Min side», velge ny bruker og lage deg et brukernavn og passord. Denne siden gjør det lettere for deg å gjøre bestillinger, og du finner blant annet informasjon om ordrestatus, tidligere ordre og sendingshistorikk. Informasjonen din på «Min side» blir aldri utlevert eller videreformidlet til en tredje part.



Betingelser


Generelt 
Disse angitte vilkår regulerer kundens bruk av varer og tjenester levert av selger, heretter kalt selger, KeepFit eller oss. Disse vilkårene gjelder alt salg fra selger så lenge ikke annet er skriftlig avtalt partene i mellom.


Priser og levering
Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt.
Siden oppdateres daglig, hvilket garanterer at prisene alltid er aktuelle. Selger reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

Dersom du bor på Svalbard, Jan Mayen eller annen norsk kontinentalsokkel vil merverdiavgift være fratrukket på din bestilling.

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare, eventuelt slette bestilling.


Forsendelse
Alle leveringer skjer med Posten. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstiden er normalt 1-3 virkedager, avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager. Kunden vil få beskjed når varene er utsendt.
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som brevpost, og går rett i postkassen. Unntaket blir for visse større artikler/ordrer som ikke får plass i postkassen, men som da blir sendt som pakke og kan hentes på lokalt postkontor.

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet, så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.

For uavhentede pakker som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende 549 kr inkl. mva.

Selger vil to ganger per ordre betale returfrakt for kunde hvis kunden ønsker å bytte varen.



Kundens plikter
Den som er registrert som kunde (18år aldersgrense) hos selger, er ansvarlig for betaling av de ytelser selger eller selgers samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Ansvaret omfatter også andres bruk av kundens tilgang, herunder uvedkommendes bruk, så fremt det ikke kan påvises at uvedkommendes bruk er muliggjort gjennom uaktsomhet fra selgers side.


Reklamasjon
Før feil meldes til selger, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik selger har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til selger slik at selger kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir selger melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen.


Avhjelp
Selger skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel ved produktet levert av selger, iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med selger, betaler ikke selger disse utgiftene.


Angrefrist
Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).


Ekstraordinære forhold
Selger er kun ansvarlig for tap for varen, dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis selger godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor selgers kontroll, og som selger ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Selger er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet eller forsett fra selgers side. Ved forbrukerkjøp kan ikke vilkårene være dårligere enn vilkårene i loven, jfr. Lov om forbrukerkjøp av 2002-06-21 nr. 34.


Endring i vilkårene
Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.


Force majeur
Er selger forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt, er selger fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.


Taushetsplikt
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Ved et kjøp kan vi utføre en kredittvurdering og i visse tilfeller kan en kredittopplysning forekomme. Du får da en kopi av kredittopplysningen per post. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Vi håndterer personopplysninger for å kunne utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring.