Handlekurv


Handlekurven er tom

Til kasse

Vanlige spørsmål

 

Kan jeg avbestille min ordre selv om den er betalt?

Du kan kansellere din ordre dersom den ikke er behandlet hos oss ennå. Ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig så hjelper vi deg derfra. Dersom varen er sendt, må du dessverre returnere den om du ikke ønsker varen. Du vil motta e-post når pakken din er sendt fra oss.

 

Hvor lang tid tar det før jeg mottar pakken min?

Normal leveringstid er på 2-4 virkedager etter at du har mottatt leveringsbekreftelse på e-post. Vi sender alltid ut pakken din senest 24 timer etter mottatt ordre, avhengig av når på dagen vi mottar ordren din. Eventuelle forsinkelser hos Posten kan forekomme. 

  

Hvordan vet jeg at ordren min er mottatt hos dere?

Du mottar alltid ordrebekreftelse på mail etter at du har plassert din ordre hos oss. Ordrebekreftelsen vil fungere som en kvittering på at kjøpet er gjort, og at vi har mottatt ordren. Kontakt kundeservice om du ikke mottar mail etter din bestilling (sjekk eventuelt om mailen har havnet i søppelpost/spam på mailkontoen din). Husk at du alltid kan sjekke din ordrestatus på «Min side». Dobbelsjekk ved bestilling at du har lagt inn riktig mailadresse. 

 

Hvordan vet jeg at pakken min er sendt?

Du mottar også alltid en e-post på at vi har sendt pakken din fra oss. Ta kontakt med kundeservice om du ikke har mottatt e-post om at pakken din er sendt innen 3 virkedager.

 

Hva koster frakten?

Du får ALLTID fri frakt på din bestilling hos keepfit.no 



Er det trygt å handle hos KeepFit.no?

Vi i KeepFit er opptatt av din trygghet når du handler hos oss. Vi samarbeider med betalingsleverandøren Klarna, som er et av Europas raskest voksende selskap. Velger du kortbetaling, så foregår dette via Klarna, og all betalingsinformasjon krypteres slik at uvedkommende ikke får adgang til denne informasjonen. Vi i KeepFit AS lagrer aldri informasjon om kortet ditt, dette administreres som sagt av Klarna.

  

Kan jeg bytte eller returnere en vare?

Ja, det kan du. Les mer om retur og bytte her.

  

Hvordan betaler jeg min ordre?

Vi tilbyr kortbetaling med VISA og MasterCard, eller du kan velge å betale med faktura eller delbetaling via Klarna. For mer informasjon om kjøpsbetingelser og betaling, se her.

 

Jeg får beskjed om at pakken min er utlevert?

Når Bring endrer status på pakken din til "forsøkt utlevert" eller "utlevert" og du ikke har fått pakken i postkassen er det fordi de av en eller annen grunn ikke fikk levert pakken i postkassen. Da er det mulig at pakken har vært for stor for postkassen. Sporinger stopper derfor der da Bring har som rutine å gi pakken et nytt kollinummer og kjører den tilbake til sentral. Her blir pakken på nytt sortert og kjørt ut til ditt nærmeste postkontor hvor du vil motta en hentemelding etter 1-4 dager. Vi anbefaler at du tar turen til postkontoret og spør om de kan se etter pakken din. Den er en gullfarget pose med keepfit.no logo på hele posen. Mest sannsynlig ligger den der og venter allerede.

 

Er det sporing på pakken min?
Du vil få link til sporing av pakken på mailen du mottar fra oss når pakken din er sendt. Slik kan du følge pakken hele veien hjem til egen postkasse.


Kan jeg returnere salgsvarer?
Ja, selvsagt. Du har samme retur- og bytterett selv om varen er handlet på salg eller med rabattkode. 

  • Nyhetsbrev

  • Facebook