2-4 dagers levering |
30 dager åpent kjøp
Til kassen
Totalt: 0,-
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Total: 0,-

Til kassen
Fri frakt over 799 kr | 30 dager åpent kjøp | 2-4 dagers levering

Vanlige spørsmål

 

Kan jeg avbestille min ordre selv om den er betalt?

Du kan kansellere din ordre dersom den ikke er behandlet hos oss ennå. Ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig så hjelper vi deg derfra. Dersom varen er sendt, må du dessverre returnere den om du ikke ønsker varen. Du vil motta e-post når pakken din er sendt fra oss.

 

Hvor lang tid tar det før jeg mottar pakken min?

Normal leveringstid er på 2-4 virkedager etter at du har mottatt leveringsbekreftelse på e-post. Merk at eventuelle forsinkelser hos Posten kan forekomme. 

  

Hvordan vet jeg at ordren min er mottatt hos dere?

Du mottar alltid ordrebekreftelse på mail etter at du har plassert din ordre hos oss. Ordrebekreftelsen vil fungere som en kvittering på at kjøpet er gjort, og at vi har mottatt ordren. Kontakt kundeservice om du ikke mottar mail etter din bestilling (sjekk eventuelt om mailen har havnet i søppelpost/spam på mailkontoen din). Husk at du alltid kan sjekke din ordrestatus på «Min side». Dobbelsjekk ved bestilling at du har lagt inn riktig mailadresse. 

 

Hvordan vet jeg at pakken min er sendt?

Du mottar alltid en e-post på at vi har sendt pakken din fra oss. Ta kontakt med kundeservice om du ikke har mottatt e-post om at pakken din er sendt innen 3 virkedager.

 

Hva koster frakten?

Vi tilbyr fri frakt ved ordrer over 799 kr. Ved ordrer under 799 kr er det en fast fraktkostnad på 59 kr.



Er det trygt å handle hos KeepFit.no?

Vi i KeepFit er opptatt av din trygghet når du handler hos oss. Vi samarbeider med betalingsleverandøren Klarna, som er et av Europas raskest voksende selskap. Velger du kortbetaling, så foregår dette via Klarna, og all betalingsinformasjon krypteres slik at uvedkommende ikke får adgang til denne informasjonen. Vi i KeepFit AS lagrer aldri informasjon om kortet ditt, dette administreres som sagt av Klarna.

  

Kan jeg bytte eller returnere en vare?

Ja, det kan du. Les mer om retur og bytte her.

  

Hvordan betaler jeg min ordre?

Du betaler enten med faktura eller kort via Klarna, eller du kan velge å betale med VIPPS. For mer informasjon om betaling, se her.

 

Er det sporing på pakken min?
Du vil få link til sporing av pakken på mailen du mottar fra oss når pakken din er sendt. Slik kan du følge pakken hele veien til utleveringssted. 


Kan jeg returnere salgsvarer?
Ja, selvsagt. Du har samme retur- og bytterett selv om varen er handlet på salg eller med rabattkode.