BESTILLING
Riktig navn, adresse og e-post
For at pakken din skal kommer raskt frem er det viktig at navn, adresse, e-post, telefonnummer og ønsket hentested er riktig utfylt.
Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre i etterkant av bestilling.
Endre utleveringssted
Sjekk at det er utleveringsstedet du ønsker. Hvis ikke kan du endre det ved å velge blant alternativene i fanen under Utleveringssted.
Fraktkostnader
Det koster kr 59,- i frakt på ordrer under kr 799. Bestiller du for over kr 799 er det gratis frakt.
Det koster kr 79,- å benytte seg av vår returetikett, også ved bytte.
Sending
Vi sender en e-post til deg når ordren din er klar for sending fra vårt lager.
Vi pakker og sender alle ordrer innen neste virkedag fra vi mottar ordren. Sjekk søppelposten hvis ikke du mottar e-post med sporing innen 2-3 dager fra du sendte inn bestillingen. Ta isåfall kontakt med oss på e-post info@keepfit.no.
Sporing
Når pakken er sendt fra oss sender vi e-post til deg med sporingsnummer som du kan følge med på pakken din. Det kan gå 10-34 timer fra du mottar e-posten til sporingen oppdateres.
Kansellere/endre ordre
Ønsker du å kansellere eller endre en ordre, ta kontakt med oss så fort som mulig. Vi kan ikke garantere at vi rekker å kansellere/endre ordren før den er pakket og sendt, men vi gjør det vi kan for å få det til.
OBS: Uavhentede sendinger blir trukket et gebyr på kr 199,-.
Kundekonto
Du oppretter kundekonto her.
Har du glemt passordet til kundekontoen din lager du et nytt ved å trykke på «Glemt passord» her.
Uavhentet sending
Ordre som returneres til oss fra Posten fordi pakken ikke blir hentet ut belastes med et gebyr på kr 199,-. Dette er for å dekke kostnader med behandling av ordren. Har du betalt frakt på ordren din blir den ikke refundert.
Du kan utsette hentefristen i link i hentemeldingen du får fra Posten på SMS og e-post, i app, eller på posten.no.