KeepFit
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Retur og bytte

 

Angrerett/retur
Vi ønsker at du skal være 100% fornøyd med varen du kjøper hos oss! Derfor har vi 30 dager åpent kjøp, der du kan returnere varen av den enkle grunn at du angret kjøpet. 

Dersom du velger å sende varen tilbake til oss, er det viktig at du sender den tilbake slik du fikk den. Det vil si i sin opprinnelige stand, i dens originalemballasje, uten flekker eller lukt, og at alle merkelapper er på. Undertøy byttes ikke. Opprettholdes ikke dette vil varen bli sendt tilbake til deg.

Kunden står for frakten ved ordinær retur. Dette gjelder ikke for reklamasjon og bytter.


SLIK RETURNERER DU:

1. Fyll ut alle punkter på returskjemaet som lå med i pakken din.

2. Legg varene du skal returnere og retuskjemaet sammen i returpakken. Dette kan gjerne være posen fra keepfit.no som varene kom i, eller annen tett forpakning. 

3. Klistre returetiketten godt synlig utenpå posen. Du kan gjerne bruke den forhåndsbetalte returetiketten som lå ved i pakken. Merk at ved ordinær retur trekkes det 49 kr på ditt tilgodehavende ved tilbakebetaling. 

Dersom du ikke bruker returetikett fra oss, er det viktig at det settes frimerke på returpakken. På underfrankerte sendinger som vi mottar vil det bli trukket kr 100 fra tilgodehavende ved tilbakebetaling, som dekker frakt og administrasjonsgebyr hos Posten. 


Returadressen til oss er:

KeepFit AS
Kletten 35
5643 Strandvik

 

Så snart vi har mottatt og behandlet din retur vil du motta en e-post fra oss. Vær obs på at i tider med stor pågang kan dette ta inntil 3 uker fra du sendte returpakken. Om du ikke har hørt noe angående din retur innen 3 uker kan du sende oss en mail på info@keepfit.no så hjelper vi deg. Etter at du har mottatt e-post om behandlet retur vil Klarna ta kontakt med deg angående eventuell tilbakebetaling.

Har du betalt med faktura?
Vær obs på at du til enhver tid kan finne din oppdaterte faktura på Klarna sine sider. Du logger inn på 'min side' på Klarna.no og der kan du også selv registrere om du har sendt en pakke i retur. Du kan utsette forfallsdato på faktura etter behov slik at du unngår purringer om du fortsatt venter på e-post for mottatt og behandlet retur.

Her finner du 'min side' hos Klarna: https://my.klarna.com/no/nb/login 

  

Bytte
Om du ønsker å bytte en vare, betaler vi returkostnaden opptil 2 ganger pr ordre. Vær obs på at vi ikke kan holde av varer, så alle bytter er med forbehold om at den nye varen fortsatt er på lager. Dersom vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til blir returen din registrert som en ordinær retur, og det tilkommer en returfrakt på 49 kr på ditt tilgodehavende. Vi anbefaler derfor at du heller legger inn en ny bestilling og krysser av for dette på returskjemaet. Da vil returen registreres som et bytte, og vi spanderer fraktkostnaden. 

Returvarene skal være i sin originalemballasje uten lukt eller merker.


SLIK BYTTER DU:

1. Legg varene du skal bytte sammen med utfylt returskjema i returpakken. Dersom du har lagt inn ny bestilling på varen du ønsker å bytte til krysser du av for dette og skriver på det nye ordrenummeret på returskjema. 

2. Klistre den forhåndsbetalte returetiketten godt synlig på returpakken, og lever pakken på postkontoret. 

3. Du vil motta en e-post fra oss så snart returpakken er mottatt og byttet er behandlet. Merk at dette kan ta inntil 3 uker.

Dersom du følger punktene ovenfor tilbyr vi gratis bytte! 
Du vil også alltid motta e-post fra oss så snart en ny vare er sendt. 

 

Reklamasjon
Dersom du mottar en defekt eller feilsendt vare ønsker vi selvsagt å vite om dette.
 
Ved reklamasjon: Send en mail til anja@keepfit.no med følgende info:
- En kort forklaring på hva som har skjedd/skaden. 
- Legg ved 1-2 bilder av skaden i mailen.
- Spesifiser om du ønsker ny vare eller pengene tilbake.

Merk at det kan ta opptil 14 virkedager
 før pengene er komt inn på din konto. 

 

Tilbakebetaling
Valgte du faktura ved betaling, blir den slettet med en gang du har mottatt e-post fra oss om at returen er registrert. Dersom du har betalt fakturaen, eller du valgte å betale med kort ved bestilling, vil Klarna ta kontakt pr e-post angående en tilbakebetaling. 

Dersom du betalte med bankkort/PayPal, tilbakebetaler vi deg summen for varen til det kortet som ble benyttet ved kjøp av varen. 

Tips: Dersom du valgte faktura som betalingsmetode, som er ubetalt ved retur, anbefaler vi å logge inn på min side på klarna.no og utsette forfallsdatoen for å unngå purregebyr. På 'mine sider' hos Klarna kan du også følge med på dine oppdaterte fakturaen og registerer om du har sendt en vare i retur.


Husk å alltid legge med utfylt returskjema i returpakken. Du mottar returskjema i pakken fra oss, dersom vi har glemt å legge det med, eller du har mistet returskjemaet, finner du det
her. Om du ikke har mulighet til å skrive det ut, ta kontakt med oss på info@keepfit.no og vi sender et til deg pr brevpost. Vedlagt i pakken finner du også returetikett som skal festes på pakken ved retur/bytte. 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke