Keepfit.no
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt, bytte & retur

Priser frakt & retur

Posten – Pakke i postkassen 49,-

Posten – Pakke levert hjem 149,- *

Posten – Pakke til hentested 149,- *

Gratis frakt ved kjøp over kr 700,- * Gjelder kun Pakke i postkassen

Gratis frakt på ny bestilling ved bytte

Returetikett kr 49,-

Gratis returetikett ved bytte

 

Frist for retur

Du kan returnere varer til oss innen 30 dager fra du mottok varen(e).

Mottar vi ordrer i retur etter 30 dager vurderer vi varen om den sendes i retur til kunde eller det trekkes kr 19,- i gebyr for sen retur.

 

 

LEVERING

Alle våre pakker sendes med Posten og koster 49,- uansett hvor i landet du bor.

Fri frakt ved kjøp over 700,-. Vi sender kun til Norge.

 

Pakke i postkassen

Alle ordrer sendes som Pakke i postkassen dersom du ikke velger annen levering, og leveres da i postkassen.

OBS! Dersom pakken er for stor for postkassen vil pakken leveres til ditt nærmeste hentested. Du vil motta SMS eller mail når pakken er klar for henting.

 

Ønsker du at Posten setter fra seg pakken hjemme hos deg kan du lese mer om det og registrere det her.

 

Pakke til hentested

Pakken leveres til hentested og du må signere for å hente ut pakken. Du mottar SMS eller mail når pakken er klar til henting. Denne fraktmetoden koster kr 149,-.

 

Pakke levert hjem

Denne fraktmetoden leverer pakken helt hjem til deg og koster kr 149,-. Posten leverer pakken mellom kl 08-21 i disse tider. Du får først SMS/e-post om forventet leveringsdag, og en ny melding den dagen pakken er på vei til deg.

 

Når du sporer pakken, kan du også be Posten om å sette igjen pakken utenfor.

Når du mottar SMS fra Posten med forventet leveringsdag gir du Posten beskjed om at de kan sette igjen pakken.

I tillegg kan du skrive en melding dersom pakken skal settes et bestemt sted i nærheten av døren din. Les om hjemlevering her.

 

Ordre med høy verdi

Ordrer med høy verdi vurderer vi om skal sendes som Pakke til hentested. Dette endrer ikke prisen på fri frakt dersom du har valgt det.

Har du valgt Pakke levert hjem endrer vi ikke fraktmetode i dette tilfellet – pakken leveres da hjem til deg.

 

Leveringstid

Normal leveringstid er 2-4 dager. Ved spesielle salg og helligdager kan det ta noe lenger tid.

 

 

RETUR AV VARE

Dersom du velger å sende varen tilbake til oss er det viktig at du sender den tilbake slik du fikk den. Det vil si ubrukt, i sin opprinnelige stand, i dens originalemballasje, uten flekker, lukt eller dyrehår, og at alle merkelapper er på. Har varen en av disse manglene må du notere dette på returskjemaet ved retur eller gi oss beskjed på e-post til info@keepfit.no

 

Slik sender du vare i retur:

 

1. Fyll ut returskjema som følger med i pakken. Dersom du ikke finner det i pakken eller har rotet det bort kan du laste det ned her.

 

2. Legg varene du skal returnere og returskjemaet sammen i returpakken. Dette kan gjerne være posen fra oss som varene kom i, eller en annen tett forpakning.

 

3. Fest returetiketten på pakken og send varen(e) med Posten innen 30 dager fra bestilling. Merk at vi trekker kr 49,- på ditt tilgodehavende ved bruk av returetikett fra oss. *

Vi anbefaler å bruke returetiketten fra oss da det er enklere og som oftest billigere.

 

Kunde står for frakten ved ordinær retur. Dette gjelder ikke for reklamasjon og bytte.

 

Underfrankerte sendinger

Dersom du ikke bruker returetikett fra oss er det viktig at det settes frimerker på returpakken.

Mottar vi underfrankerte sendinger trekker vi kr 100,- fra tilgodehavende ved tilbakebetaling som dekker frakt og administrasjonsgebyr hos Posten.

 

Badetøy og undertøy kan ikke returneres på grunn av hygieniske årsaker.

 

OBS: Retur av sko

Ved retur av sko må skoene returneres i original skoeske. Skoesken må ikke teipes rundt.

Opprettholdes ikke dette vurderer vi skaden og om vi må sende varen i retur på kunden sitt ansvar og bekostning, eller vi trekker et gebyr på kr 149,-.

 

Bytte av vare/størrelse

Vi tilbyr gratis frakt ved bytte opptil 2 ganger pr ordre.

Dersom du ønsker å bytte en vare eller størrelse må du legge inn en ny bestilling i nettbutikken på varen du ønsker å bytte til. Når vi mottar returen din vil vi kompensere for frakten på den nye bestillingen og refundere beløpet på returen.

Skriv ordrenummeret på den nye bestillingen på returskjemaet som du sender i retur til oss sammen med varen(e) du ønsker å bytte slik at vi vet at du har lagt inn en ny bestilling.

Velg gjerne faktura hos Klarna som betalingsløsning da det er enklest i forhold til kreditering av fraktkostnad.

 

Ved bytte av størrelse av varer som tidligere har vært på salg – send oss en mail til info@keepfit.no med ordrenummeret så kan vi ordne samme pris i etterkant av bestillingen. Dette gjelder kun ved bytte av størrelse eller farge i samme produkt.

 

Vår returadresse

Keepfit AS

Kletten 35

5643 Strandvik

 

Kostnader ved retur

Ved retur av vare er det kjøper som betaler returfrakt. Ved bytte spanderer vi returfrakt og eventuell frakt på ny ordre.

Dersom varen(e) returneres på grunn av mangler eller du har fått tilsendt feil vare i forhold til bestilling, er det gratis retur.

 

Uavhentet ordre

Ordre som returneres til oss fra Posten fordi du ikke har hentet den ut belastes med kr 99,-. Dette er for å dekke våre og Postens kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Posten, frakt og ekspedisjon av oss).

 

Behandling av retur

Vi registrerer returer hver tirsdag og du mottar e-post fra oss når returen din er registrert. Klarna / VIPPS blir da informert om returen og vil starte tilbakebetaling. Har du valgt faktura vil den bli oppdatert.

Vær obs på at i tider med stor pågang kan det ta opptil 3 uker fra du sendte returen til vi får registrert den. Om du ikke har hørt noe angående din retur innen 3 uker må du sende oss en mail på info@keepfit.no så hjelper vi deg.

 

Har du betalt med faktura?

Det er du som kunde som er ansvarlig for at faktura blir betalt i tide. Forsikre deg derfor om at betalingsfristen på din faktura ikke går ut før vi får kreditert varen(e).

Betal i så fall fakturaen, utsett forfall eller registrert hos Klarna at du har sendt vare i retur.

 

Vi anbefaler at du registrerer at varen er sendt i retur. Da setter Klarna fakturaen på vent og du unngår purregebyr og renter. Dette gjør du enkelt ved å logge deg inn på «Min side» på klarna.no og finner ordren din der.

 

Keepfit AS tar ikke ansvar for eventuelle purregebyr eller renter som legges til faktura. Ta kontakt med Klarna dersom det har skjedd en feil.

 

Du finner kontaktinformasjon til Klarna her.

 

Min side hos Klarna finner du her.

 

Du kan til en hver tid finne din oppdaterte faktura ved å logge deg inn på klarna.no eller i Klarna sin app.

 

 

REKLAMASJON

Dersom du mottar en defekt eller feilsendt vare ønsker vi selvsagt å vite det.

 

Feilsendt vare: Send den feilsendte varen i retur og noter på returskjema at du har mottatt feil vare og at du ønsker ny. Vi sender ny vare så fort vi har mottatt returen.

 

Reklamasjon: Send en mail til anja@keepfit.no med følgende info:

 

1. En kort forklaring på hva som har skjedd / skaden.

 

2. Legg ved 1-2 bilder av skaden.

 

Når vi har godkjent reklamasjonen sender vi deg ny vare. Er vi utsolgt for varen din tilbyr vi deg en annen tilsvarende vare dersom mulig, eller pengene tilbake.

 

 

TILBAKEBETALING

Klarna faktura

Fakturaen blir oppdatert hos Klarna så fort vi har registrert returen. Brukte du returetikett fra oss vil det gjenstå kr 49,- å betale for returfrakt.

Bestilte du for under kr 700,- vil også denne frakten stå igjen på fakturaen og det gjenstår da kr 98,- å betale for frakt og returfrakt. Dersom du har betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt pr e-post angående tilbakebetalingen.

 

Klarna kortbetaling

Betalte du med kort vil Klarna tilbakebetale tilgodehavende til det samme kortet du brukte ved bestilling. Det kan gå 5-10 dager før beløpet er synlig på din konto.

 

Klarna delbetaling

Klarna tar kontakt med deg angående tilbakebetaling.

 

VIPPS

Betalte du med VIPPS vil VIPPS tilbakebetale tilgodehavende så fort vi har registrert returen din. Det vil gå 2-3 virkedager før pengene er synlig på din konto.

 

Øvrige spørsmål

Har du spørsmål eller trenger hjelp angående din betaling gjort via Klarna, ta kontakt med Klarna her.

 

Husk å alltid legg med utfylt returskjema i returpakken. Du mottar returskjema i pakken fra oss, dersom vi har glemt det eller du har mistet returskjema, finner du det her.

Vedlagt i pakken finner du også returetikett som festes på pakken ved retur/bytte. Ta kontakt med oss på info@keepfit.no dersom det ikke følger med i pakken eller du trenger ny.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke